daimglass

Tisdag

Haft en riktigt intressant dag i skolan, föreläsning och film om "The scary guy" Sjukt intressant, rekommendrar att ni googlar och läser mer om denna fantastiska man! Man lär sig verkligen att inte dömma utav utseende! :)
Så glad att jag valt att läsa denna kurs, man får sig många tankeställare!

Tog en lunch i skolan (hehe första matlådan) med Elin och Josefin :) Mycket trevligt! Sedan gick vi hem till mig för fika, daimglass. Jag är beroende av daimglass

Nu, skidskytte! Minst en medalj!

puss*

Kommentarer
Postat av: carzan

Carro var med!!! Jag åt med daimglass ;) OS-guld baby, OS-GULD :D hihi

2010-02-16 @ 22:49:42
URL: http://carzan.blogg.se/
Postat av: johanna

klart du va me baby <3

2010-02-17 @ 09:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0