Happy!

Gårdagen slutade jättemysigt med tacco och två riktigt härliga tjejfilmer;
Dirty Dancing och Grease. Man får ett härligt lyckorus av att se såna filmer! :D Tack Anna för en toppenkväll*

Köpte även micron vilken står fint placerad i min bokhylla! =) 
Blev även en stoorstädning igår inför helgens finbesök <3 Lycklig!!

Idag blev det en dag på stan med min bästaste Elin! Shopping i form av alkohol och ett kortspel "våghals 2". Blir finfint på lördag de! ;) Sen följden jag med Elin när hon tatuerade sig, blev verkligen jättefint!!!

Nu är jag precis hemkommen från min bästaste Caroline <3 Massa härligt tjöt och en go kladdkaka hann vi med idag, jääi* Träning nästa?! 

Har ett underbart lyckorus som går genom hela kroppen! 

Imorn kommer min Malin hit, längtar!!

puss på er*

Kommentarer
Postat av: Carzan

Åh Johanna låter som du har haft en underbar dag :D Kul att du skaffat blogg, jag gillart! Tänker på dig nu! Puss och Kram Carzan

2010-02-11 @ 21:09:23
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0