snökaos!

Jag vet att jag är segast att uppdatera, men det händer så himlans mycket roligt på sidanom nu så "hinner inte". Hehe där kan man prata om dagens ilandsproblem. Haft en alldeles jätteunderbar vecka med sköna människor! * Som sagt studiegruppen i skolan är störtskön och jag trivs som bare denn!

Håller på med min tenta nu, lite osäker på hur upplägget ska se ut, ska metod, syfte, resultet och alla dessa termer stå med?!.. Tips är jag tacksam för!  Jag skiver iaf om en avvikare och valt inriktning på äktenskapsbrott. Faktiskt riktigt intressant att se på hur synen ändrats genom åren.

Igår hade jag en "johanna-mysare-kväll" men god mat, vin och tända ljus, vuxenpoäng till mig!? :) Trivs verkligen så himla bra här i Karlstad!!!

I looove OS!  Förgyller mina kvällar, helt klart! *  Sverige sverige sverige

Just nu sitter jag och förbannar snön! Vill inte att tågtrafiken ska stå still.. jag väntar ett mycket speciellt besök ju..!* :D tihi!

Imorn blir de hem till Vänersborg, fika med Max och sen myskväll me brudarna! :) Saknar er SÅ!!!! 

Måndag, Family Sjöström gooes Barcelona, jobbigt? NEEH underbart! 15 g sol och fotboll, hell yeah! Plus en hel vecka med min underbara familj!!

Puss, Johanna

Kommentarer
Postat av: carzan

Weei, du är så bra! Kul att läsa din blogg. Det som ska vara med i en uppsats, nu kanske inte din är så stor med det brukar vara med: innehållsförteckning, inledning, bakgrund, syfte, frågeställningar?, metod,resultat o diskussion. hm :D mkt jobbigheter! Hoppas att du får finbesök idag då! :D Vi höres! Love*

2010-02-20 @ 13:46:17
URL: http://carzan.blogg.se/
Postat av: carzan

P.s vill med till Barcelona NUUUUU!!

2010-02-20 @ 13:46:51
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0