update

Åh,  jag har verkligen haft världens bästa helg! Finns inte ord för hur underbara människor jag har i min omgivning! <3

Fredag var en riktigt goe dag i skolan, har hamnat i en riktigt skön studiegrupp! Teamwork! :) 
Åkte in till stan och gjorde ett shoppingurspår på HM, yeah sjukt nöjd* Sen mötte jag upp min pärla vid
bussstationen och vi åkte hem till mig! Åt en jättegod middag och myste framför let´s dance :) Min Malin*

Sen på lördag tog vi oss en dag på stan.. mötte upp Carro* och gick för att luncha! :) Väl där kom Annelie & Jonna, går inte beskriva glädjen jag kändes när jag såg er <3  Även bröderna Lundqvist kom förbi, mycket trevligt! 

Inflyttningsfest för hela slanten på kvälla sen, med tacco, gött folk och spel! "Siba-Jonna" koppla in datorn i stereon, blev lysande! Tur att man har en begåvad prick i sitt sällskap;)

Vaknade upp på söndagen med en styck Malin och en styck Jonna på vardera sida och bästaste AB "snarkarn" Berg i soffan, mina fina vänner! Va underbart att ha er på besök!

Söndagen va de städning och panta brukar som gällde, yeah! Som tur va fick jag hjälp av Tilda&Mattias * En fika hos Carro-darling hanns oxå med <3

Har ett lyckorus som går genom kroppen (finbesök igår, iiih*)

Saknar min lilla family, men på söndag blir de destination Vänersborg! Sen Barcelona på måndag!

kram, Johanna

ps. Carro, du är go!

Kommentarer
Postat av: Carzan

Jag gillar uppdateringen! ;) Vilken mysig helg du har haft <3

Åh du är sötast!! Vi ses sen! Nu ska jag kämpa med att bära ut alla grejer från mitt rum! Längtar tills sen! :D

2010-02-15 @ 16:40:59
URL: http://carzan.blogg.se/
Postat av: Malin Bergatroll

Wii! Bloggarn Sjöström ;) I like! Tack för bästaste helgen!! <3

Puss ditt Berg*

2010-02-15 @ 18:38:36
Postat av: elin

längtar tills den detaljerade uppdateringen sen stumpan :O !!!!! :D <3

2010-02-16 @ 08:20:48
URL: http://lovellin.blogg.se/
Postat av: johanna

tihi underbara ni! :D sjöström har läsare på sin blogg, happy times! Ni är bäst! love*

2010-02-17 @ 09:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0