Omgiven av underbara människor

Veckan i Barcelona var verkligen underbar på alla sätt! Många skratt, kyrkor, kortspel, fina parker, fotboll och god mat! Framförallt var det vaaarmt! Satt ute i kortärmat och åt glass! De är världsklass !!! Camp nou, åååh jag måste tillbaka!!!!!!!! Sen vill jag till Paris med! :) och många andra ställen! Älskar att resa!

Borta bra, men hemma bäst! Verkligen underbart att komma hem till alla!!!
Hade en toppenmysig kväll igår med F. Idag har de varit en härlig dag på alla sätt! Kul att träffa alla i skolan igen, en svänga på stan me Tilda, Elin och Fredrik :) Shoppat lite :D  Sen myskväll me min bästaste Carro!

Jag är omgiven av underbara människor!


Kommentarer
Postat av: carzan

Ja det var super mysigt att umgås med dig igår, vi ses såklart idag med! :) Puss!

2010-03-04 @ 08:01:19
URL: http://carzan.blogg.se/
Postat av: elin

mys myys hela daaan :D <3

2010-03-04 @ 09:28:41
URL: http://lovellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0